Dune – Frank Herbert

Coperta1

(Coperta realizata de mine. Imaginea de pe fundal : Artwork by Henrik Sahlstrom.)

M-am apucat sa citesc Dune in urma cu cateva luni si am tot „tras” de ea. 

Este o carte foarte interesanta. O recomand tuturor. Am tot auzit ca e unul dintre cele mai bune romane SF, daca nu chiar cel mai bun, asa ca m-a facut curioasa.

Lucrul care m-a inpresionat cel mai mult este nivelul de detaliu. Este intr-adevar o alta lume, o lume creata pana la cel mai mic detaliu ce are chiar si cuvinte proprii. Spun ca m-a impresionat pentru ca da, am mai intalnit carti ce prezinta lumi proprii, lumi create de autor. Frank Herbert insa a dus pana la capat lucrul asta. Daca in alte carti exista o alta lume si ti se spune despre ea, in Dune nivelul de detaliu te face sa o intelegi, sa intelegi in ce lume intrii, cu ce ai de-a face, ce trebuie sa vezi. Totusi lucrul asta poate face cartea un pic mai greu de citit. De asta am tot avut perioade in care am citit. Nu e asa usor de digerat, dar merita.

Nu stiu daca am sa citesc curand si urmatoarele carti. Trebuie sa recunosc ca trebuie sa fii macar putin concentrat pe o astfel de carte. 🙂

Lasă un răspuns

